Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:
Ushbu shaklni toʻldirib va “Yuborish” tugmasini bosgan holda, ushbu murojaatni ko'rib chiqish chog’ida unda keltirilgan maʼlumotlarni qayta ishlashga rozilik bildiraman. Bankning soʻroviga koʻra zarurat tugʻilganda (ushbu murojaatni koʻrib chiqish uchun va/yoki aniqlik kiritish uchun) qoʻshimcha maʼlumotlar taqdim etishga, shuningdek menga ushbu murojaatni oʻrganish natijalari toʻgʻrisida telefon va elektron pochta orqali maʼlumot berishga rozilik beraman.

Ushbu rozilik bildirishnomasi murojaatnoma yuborilgan kundan boshlab, qaytarib olinadigan kunga qadar amal qiladi. Rozilikni bekor qilish bankka ariza yuborish orqali bekor qilinadi. Toʻliq ism-sharifim va aloqa maʼlumotlarimni koʻrsatmasdan yuborgan xabarim bank tomonidan faqat maʼlumot sifatida qabul qilinishi mumkinligini tushunaman.

Korrupsiyaga qarshi kurashish

“O‘zmilliybank” AJ da xalqaro ISO 370012016 “Korrupsiyaga qarshi kurashish mеnеjmеnt” tizimi standartlari
PDF 382 КБ
Boshqaruv Raisi murojaati
PDF 672.55 КБ
Korrupsiyaga qarshi kurashish davlat siyosatining mazmun-mohiyati
PDF 2000 КБ
Normativ hujjatlar
Xavf-xatarlarni baholash bo‘yicha qo‘llanma
PDF 1.56 МБ
O‘RQ-931 05.06.2024
PDF 440.91 КБ
O‘RQ-419 03.01.2017
PDF 617.04 КБ
PF-5729 27.05.2019
PDF 675.11 КБ
PF-6013 29.06.2020
PDF 446.76 КБ
PQ-5177 06.07.2021
PDF 311.57 КБ
ПФ-6257 06.07.2021
PDF 622.13 КБ
O‘zmilliybank AJ Korporativ etika Kodeksi
PDF 804.95 КБ
O‘zmilliybank AJ manfaatlar to‘qnashuvini boshqarish bo‘yicha Siyosati.pdf
PDF 916.56 КБ
O‘zmilliybank AJ korrupsiyani oldini olish bo‘yicha komissiyasi to‘g‘risida Nizom.pdf
PDF 121.94 КБ
O‘zmilliybank AJ korrupsiyaga qarshi tartib taomillarning samaradorligini monitoring va nazorat qilish bo‘yicha uslubiy Qo‘llanma.pdf
PDF 285.41 КБ
O‘zmilliybank AJ xodimlarining korrupsiyaviy xatti-harakatlari va odob ahloq qoidalarini buzish holatlari ustidan xizmat tekshiruvi o‘tkazish bo‘yicha Reglament.pdf
PDF 640.91 КБ
O‘zmilliybank AJ bank risklarini boshqarish bo‘yicha Siyosati
PDF 1.84 МБ
O‘zmilliybank AJ xarid jarayonlarini tashkil etish va o‘tkazish bo‘yicha Nizom.pdf
PDF 382.3 КБ
O‘zmilliybank AJ korrupsiyaga qarshi kurashish Siyosati.pdf
PDF 227.23 КБ
Korrupsiyaga qarshi kurashish sohasida davlat organlari bilan hamkorlik qilish tartibi.pdf
PDF 169.45 КБ
Manfaatlar to‘qnashuvini boshqarish bo‘yicha Nizom
PDF 1007.54 КБ
Aloqa kanallari orqali korrupsiyaviy xatti xarakatlar to‘g‘risida kelib tushgan xabarlarni qabul qilish va ko‘rib chiqish reglamenti
PDF 352.15 КБ
“O‘zbеkiston Rеspublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki” AJ tizimida korrupsiyaga oid huquqbuzarlik haqida xabar bеrgan yoki korrupsiyaga qarshi kurashishga boshqa tarzda ko‘maklashgan xodimlarning xavfsizligi kafolatlari va rag‘batlantirish
PDF 157.96 КБ
“O‘zbеkiston Rеspublikasi tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki” AJning xarid qilish tartib-taomillarida kontragеntlarni tеkshirish to‘g‘risida”gi Yo‘riqnomasi
PDF 234.83 КБ
Odob-axloq qoidalari
PDF 1.53 МБ
2024 yil 1-chorak uchun hisobot
PDF 132.65 КБ
Murojaatlar bo‘yicha hisobot (2024 yil 9 oyligi)
PDF 406.54 КБ
"O’zmilliybank" AJ tizimida korrupsiya va manfaatlar to‘qnashuvi holatlaridan xabardor bo'lgan shaxslar elektron ma’lumotlarni pochta orqali Anticor@nbu.uz yuborishi yoki (78) 148-00-89 telefon raqamiga qo'ng'iroq qilishlari mumkin
Faylni yuklang

*( pdf, jpg, word, excel formatidagi fayllarni yuklab olish imkoniyati bilan)

!
Ma’lumot o’rnida: O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurashish to‘g‘risida» gi Qonunining 28-moddasiga muvofiq korrupsiyaga oid huquqbuzarliklar to‘g‘risida axborot berayotgan shaxslar davlat himoyasida bo‘ladi (qonunda belgilangan hollar bundan mustasno).

O‘zbekiston Respublikasining «Jinoyat Kodeksi» 237-moddasiga muvofiq yolg‘on xabar berish ya’ni jinoyat to‘g‘risida bila turib yolg‘on xabar berish bo’yicha jinoiy javobgarlik ko’zda tutilgan.
E'tibor bering: xabar yuborish orqali shaxsiy ma'lumotlaringizni 02.07.2019 yildagi O’RQ-547-sonli 'Shaxsga doir ma’lumotlar to’g’risida'gi Qonun talablariga muvofiq qayta ishlashga rozilik bildirasiz.

Faylni yuklang

*( pdf, jpg, word, excel formatidagi fayllarni yuklab olish imkoniyati bilan)

Dolzarb ma’lumotli tеlеgram-kanal

Bank faoliyati haqidagi so‘nggi yangiliklardan xabardor bo‘ling

Kanalga o'tish

Milliy
ilovasini
yuklab oling


Oxirgi yangilanish sanasi: 03.11.2024 15:05:37

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Ariza berish paytida korxonani ro'yxatdan o'tkazish muddati 6 oydan ortiq bo'lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
- Kompaniyaning ta'sis hujjatlari (ustav, ro'yxatdan o'tish to'g'risidagi guvohnoma).
- Kompaniya vakillarining vakolatlarini tasdiqlovchi hujjatlar.
- Sotib olinayotgan avtomobil uchun shartnoma.
- Garov mulkiga egalik huquqini tasdiqlovchi hujjatlar (agar garov talab etilsa).
- Professional maslahat va qo'llab-quvvatlash: Mutaxassislar rasmiylashtirishning barcha bosqichlarida professional maslahat va yordam ko'rsatishga tayyor va mijozlarga taklif etilayotgan kredit mahsulotlaridan maksimal darajada foydalanishga yordam beradi.
- Kreditning maqbul muddati va miqdorini tanlash imkoniyati.
- Rasmiylashtirishning soddaligi: Hujjatlarga minimal talablar va arizalarni ko'rib chiqishning tezkor jarayoni.
- Biznesni qo'llab-quvvatlash: Avtoparkni yangilashga yordam beradigan moliyalashtirish
Milliy bank arizalarni ko'rib chiqishning tez va samarali jarayonini ta'minlashga intiladi. Yuridik shaxslar uchun avtokredit olishga arizani ko'rib chiqishning o'rtacha muddati 3 dan 5 ish kunigacha.
Garov sotib olinayotgan yangi avtomobil bo'lishi mumkin.
Rasmiy dilerlardan yangi avtomobillarni sotib olish imkoniyati.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Korxonani ro‘yxatdan o‘tkazilgan muddati 1 yildan ortiq bo‘lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish