Сила в доверии

Background
Visa Direct
Мгновенные переводы без особых усилий!
Подробнее
Background
Партнерская программа по Solfy
Увеличьте продажи с помощью поддержки карт рассрочки
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Call центр:
Режим работы с 9:00 до 21:00
НБУ в соцсетях:

National Bank provides ONLINE BANK service

09.07.2015 2278

Taking into account the rapid development of information technology, the National Bank for Foreign Economic Activity of the Republic of Uzbekistan constantly develops and implements new projects. In particular, on its official website, the bank provides a range of interactive services. The most new and high-tech among them is the service ONLINE BANK.

Information service ONLINE BANK consisting of SMS and E-mail notification, personal IVR service and Web-client, attracts customers with its convenience and reliability.

- Operational SMS and E-mail notification is a set of information services provided to individuals and legal clients of the bank by means of sending SMS-messages on a cell phone and e-mail. Every time a customer makes payment using a bank card or card account, he gets information about the transferred funds, as well as the balance in his account. The convenience of these services is in the fact that they are available to subscribers of all mobile operators, - said the chief specialist of Department of information technology Otabek Muhammadjonov.

In addition, using these services clients can receive SMS or E-mail notification about accrued interest on the deposit, new deposits or withdrawal of funds from the account.

In turn, the personal IVR service, serving as part of the information service ONLINE BANK is also very popular among the bank clients.

- Having access to the IVR service, the user can connect/disconnect notifications on the information services and monitor Bank/card account, request information about past transactions, receiving an answer in the form of SMS messages. I would also like to note that access to personal IVR-Cabinet is protected by a PIN code, - added Otabek Muhammadjonov.

The information service ONLINE BANK also includes a personal Web-office, which allows to monitor the status of the card account online regardless of the country of residence and time of day.

 

UzReport

0
0



Читайте также

Смотреть все новости

Оставайтесь в курсе последних событий

Будем отправлять одно письмо в неделю, и никакого спама

Последнее обновление сайта: 31.03.2023 15:40:36

Лицензия Центрального Банка Республики Узбекистан №22 от 25.12.2021 г.
© 2023 NBU. Все права защищены. Обнаружив в тексте ошибку, выделите её и нажмите Ctrl+Enter

В случае обнаружения несоответствия в информации, представленной на разных языках, необходимо руководствоваться вариантом на государственном языке. При использовании материалов сайта ссылка на веб-сайт www.nbu.uz обязательна.

Обратная связь

Контактная информация

Режим работы электронных обращений
с 09:00 до 18:00 с понедельника по пятницу

100084, Республика Узбекистан, г. Ташкент, проспект Амира Темура, 101

Ваше сообщение успешно отправлено

Наш специалист ответит вам в течение рабочего дня. В связи с большим числом запросов во время пандемии COVID-19 возможны небольшие задержки при ответе на обращения.

Примите участие в улучшении качества обслуживания
Ответьте пожалуйста на 3 вопроса
Пройти опрос