Сила в доверии

Visa Direct

Мгновенные переводы без особых усилий!

MasterCard Virtual

Онлайн оплаты без комиссий!

НБУ в соцсетях:

'Moody's':O'zbekiston bank tizimining rivojlanishi 'barqaror' darajada

27.02.2014 1230

UzReport 27.02.2014

     O’zbekiston respublikasi Markaziy bankining rasmiy sayti xabariga ko’ra, Respublika Markaziy banki va «Moody’s» xalqaro reyting agentligi hamkorlikda tijorat banklari tomonidan xalqaro reyting baholarini olish, banklar faoliyatini baholash va tahlil etishning xalqaro standartlarini joriy etish masalalariga bag'ishlangan navbatdagi yillik konferensiya o'tkazildi.
     Unda Banklarning moliyaviy hisobotlarini «Moody’s» reyting metodologiyasi asosida tahlil etish hamda tijorat banklari faoliyatiga xalqaro norma va standartlarga asoslangan zamonaviy baholash tizimini joriy etish imkoniyatlari bilan bog'liq masalalar ko'rib chiqildi.
     Agentlik ekspertlari qayd etishicha, bugungi kunda «Moody’s» MDHning 6 ta davlati, ya'ni O'zbekiston, Rossiya, Ukraina, Belorussiya, Ozarbayjon va Qozog'iston bilan hamkorlik qilmoqda. Ulardan faqat ikki davlat, shu jumladan O'zbekiston bank tizimining rivojlanish istiqboli «barqaror» darajada baholanmoqda.
     Ekspertlar ta'kidicha, O'zbekistonning asosiy eksport tovarlari bo'yicha dunyo bozorlaridagi narx barqarorligi, davlat va xususiy sektorning sezilarli darajadagi kapital qo'yilmalari, aktivlar sifati va kapitalning o'sish tendensiyasi, tizimda likvidlik holatining yaxshiligi, kapitalning ichki resurslar hisobiga oshib borishi, iqtisodiyotning o'sishi hisobiga banklar daromadining oshib borishi, hukumatning banklarni faol qo'llab-quvvatlashi bank tizimining rivojlanish istiqboli barqarorligi omili bo'lib qolmoqda.
     Ta'kidlash lozimki, 2013 yil avgustida «Moody’s» xalqaro reyting agentligi “O'zbekiston bank tizimining rivojlanish istiqbollari” to'g'risida hisobotini e'lon qildi va ketma-ket to'rtinchi yil ham O'zbekiston bank tizimining rivojlanish istiqbollarini “barqaror” deb baholadi.
     «Moody’s» agentligi fikriga ko'ra, ushbu ijobiy bahoning asosiy omili banklarga qulay operatsiya muhitini yaratib berayotgan respublika iqtisodiyotining barqaror o'sish sur'atlaridir.
     Bugungi kunda barcha tijorat banklari katta uchlik - «Moody’s», «Standard&Poor’s» va «Fitch Ratings» xalqaro reyting agentliklarining barqaror reyting ko'rsatkichlariga ega.
     Mazkur konferensiyada ishlab chiqilgan tavsiyalar respublika bank tizimining barqarorligini oshirish va islohotlarni yanada chuqurlashtirishga, yetakchi reyting agentliklarning standartlari va baholash ko'rsatkichlari asosida tijorat banklari faoliyatini baholash tizimini takomillashtirishga xizmat qiladi.
 

1
0



Читайте также

Смотреть все новости

АО «Узнацбанк», его дочерний банк Азия-Инвест Банк (АО) и АО КБ «Солидарность» (РФ) запускают...

02.10.2021

Инвестиционная привлекательность АО “Национальный банк Республики Узбекистан” и перспективы...

30.09.2021

АО «Узнацбанк» и Дойче банк Германии подписали заемное соглашение на сумму $100 млн.

30.09.2021

АО «Узнацбанк» и ПАО «Совкомбанк» России подписали генеральное соглашение на сумму $50 млн.

30.09.2021

Оставайтесь в курсе последних событий

Будем отправлять одно письмо в неделю, и никакого спама

Последнее обновление сайта: 21.10.2021 09:00:01

Лицензия Центрального Банка Республики Узбекистан №22 от 15.02.2020 г.
© 2021 NBU. Все права защищены. Обнаружив в тексте ошибку, выделите её и нажмите Ctrl+Enter

В случае обнаружения несоответствия в информации, представленной на разных языках, необходимо руководствоваться вариантом на государственном языке. При использовании материалов сайта ссылка на веб-сайт www.nbu.uz обязательна.

Обратная связь

Контактная информация

Режим работы обратной связи
с 9:00 до 21:00 с понедельника по пятницу

100084, Республика Узбекистан, г. Ташкент, проспект Амира Темура, 101

Ваше сообщение успешно отправлено

Наш специалист ответит вам в течение рабочего дня. В связи с большим числом запросов во время пандемии COVID-19 возможны небольшие задержки при ответе на обращения.

Примите участие в улучшении качества обслуживания
Ответьте пожалуйста на 3 вопроса
Пройти опрос