Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

O'zmilliybank tomonidan saqlash muddati 1 oydan 5 yilgacha bo'lgan milliy valyutada jami 6 ta yangi muddatli omonat joriy etildi

08.12.2015 4259

Aholi bo'sh pul mablag'larini bank depozitlariga jalb qilishni ko'paytirish maqsadida O'zmilliybank Toshkent shahar Bosh boshqarmasi tomonidan joriy yilning yanvar oyidan boshlab,  saqlash muddati 1 oydan 5 yilgacha bo'lgan muddatda  milliy valyutada jami 6 ta yangi muddatli omonatlar joriy etildi. Jumladan, sentyabr oyida ishga tushgan  “Istiqlol” , “Daromadli” ,“E'zoz”, «Hisobli», shuningdek, «Nafosat» hamda “Matonat”  depozitlar joriy etildi. 

O'zmilliybank Toshkent shahar Bosh boshqarmasiga qarashli 16 ta bo'lim va filiallarda jismoniy shaxslarga chakana xizmat turlari bo'yicha sifatli xizmatlar  ko'rsatib kelinmoqda. Ma'lumotlarga ko'ra, aholi omonatlariga milliy va xorijiy valyutada pul mablag'larini jalb qilish va ularga foizlari bilan qaytarish bundan tashqari, Markaziy bankning “Munis” kliring tizimi orqali to'lovlar o'tkazilib, milliy valyutada so'm plastik kartochkalari hamda xalqaro plastik kartalar bo'yicha xizmatlar ko'rsatilmoqda.

Shuningdek, ish haqi loyihalari asosida mijozlar bilan tuzilgan shartnomalarga ko'ra, ishchi hodimlarini oylik ish haqlarini naqd pulsiz ravishda depozit hisob varaqlariga o'tkazish, milliy valyutada ochilgan plastik kartochka hamda omonat hisobvaraqlariga ega bo'lgan mijozlarga tovarlar va xizmatlar haqini internet yordamida «SMS-TO'LOV», «CLICK» hamda «ONLINE BANK» tizimlari orqali to'lash bo'yicha ham xizmatlar taklif etilmoqda.  2015-yilning 1-noyabr holatiga milliy valyutada 22 ta, xorijiy valyutada esa  8 turdagi omonatlar amal qilmoqda. Xususan, yoshi ulug' mijozlar uchun “Pensionny”, 16 yoshgacha bo'lgan bolalar uchun esa “Nihol” hamda “Boychechak” deb nomlangan muddatli omonatlar ham mavjud.

- Aholining bo'sh pul mablag'larini omonatlarga jalb qilish bo'yicha amalga oshirilgan ishlar natijasida, jismoniy shaxslar depozitlarining so'm ekvivalentidagi qoldig'i joriy yil boshiga nisbatan 9,7 mlrd.so'mga ko'payib, 2015-yil 1-noyabr holatiga ularning qoldig'i                     356,3 mlrd.so'mni  tashkil etdi, - deydi O'zmilliybank Toshkent shahar bosh boshqarmasi pul muomalasi boshqarmasi bosh mutaxassisi Zulfiya Raimjonova.

Aholiga ko'rsatilayotgan chakana bank xizmatlari sifati va ko'lamini oshirishda axborot texnologiyalarini yangi usullaridan foydalangan holda yuridik va jismoniy shaxslarga plastik kartalar bo'yicha xizmat ko'rsatishda  uzluksiz “on-layn” rejimida ishlaydigan “Smart Vista” plastik kartochkalari dasturiy tizimi yo'lga qo'yilgan.

Milliy bank mijozlari uchun plastik kartochkalarni nafaqat qulay to'lov vositasi sifatida, balki uni qo'shimcha xizmat va servislardan foydalanish imkonini beruvchi vositaga aylantirishga intilmoqda. Xususan, plastik kartochkalar orqali bajarilgan amaliyotlar va hisobraqami qoldig'i to'g'risidagi ma'lumotlarni mijozlar mobil telefonlariga sms-xabarlar, elektron pochtasiga e-mail xabarlar ko'rinishida olish imkoniyatiga egadir.

Bank tomonidan 3 mingga yaqin to'lov terminallari o'rnatilgan bo'lib, 2015-yil mobaynida terminallar orqali bajarilgan amaliyotlar umumiy miqdori 741,0  mlrd.so'mdan oshdi. Shuningdek, bank tomonidan plastik kartochka egalariga qulaylik yaratish maqsadida  “ish haqi loyihalari” doirasidagi korxona va tashkilotlarda hamda aholi gavjum joylarda 47 dona bankomat hamda 35 ta infokiosk tashkil etilgan.

 

 

UzReport

2
1



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“Turk dunyosi rassomlari uchrashuvi” xalqaro ko‘rgazmasi ish boshladi

Ishbilarmonlik markazi – aholi xizmatida

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: xonatlas milliyligimiz timsoli

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 19.04.2024 20:59:43

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish