Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“O‘zmilliybank” AJ Toshkеnt shaharida ekspress punkt qurish uchun eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

16.08.2021 138

“O‘zmilliybank” AJ Bankning Toshkеnt shahar Bosh Boshqarmasi filialining Amaliyot boshqarmasida 24/7 rejimida ishlovchi bank ekspress punkti qurilishi uchun eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi.

Tanlovni o‘tkazish joyi va manzili - www.etender.uzex.uz.

Qo‘shimcha ma'lumot uchun quyidagi manzilga murojaat qilish mumkin: 100084, O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent sh., Amir Temur shoh ko‘chasi, 101. Telefon: +99878 147-15-27, ichki: 17-70.

Murojaat uchun: Mansurov Abduqahhor Raxmatjon o‘g‘li. 

Tanlov taklifini qabul qilishning oxirgi sanasi www.etender.uzex.uz – maxsus ma’lumot portalida qo‘rsatilgan.

Tanlash hujjatlari

Texnik vazifa

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“HUMANUZ” yangiliklar portalida e’lon qilingan “O‘zmilliybank” AJ ning aksariyat filiallari oliy...

06.10.2021

“O‘zmilliybank” AJ “Bankir kundaligi” tеlеgram kanaliga Samarqand viloyatidan tushgan murojaat...

06.10.2021

2021 yilning 5 oktabr sanasida “NAMANGAN KUN UZ” tеlеgram kanalida joylashtirilgan “IB YXHB ga...

05.10.2021

“O‘zmilliybank” AJ va uning “Aziya-Invest Bank” AJ sho‘ba banki va “Solidarnost'” AJ TB bilan...

02.10.2021

Oxirgi yangilanish sanasi: 16.10.2021 09:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish