Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

20.01.2022 742

“O‘zbеkiston Rеspublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki” AJ Jinoyatdan olingan daromadlarni legallashtirishga, terrorizmni moliyalashtirishga va ommaviy qirg‘in qurollarini tarqatishga qarshi kurashish bo‘yicha ichki nazorat tizimining harakatlar strategiyasini ishlab chiqish va tasdiqlash, tavakkalchilikni amaldagi qonunchilikka muvofiqligini tahlil qilish bo’yicha eng yaxshi takliflarni tanlash e’lon qiladi.

Tanlov joyi: Maxsus axborot portali – etender.uzex.uz.

Qo‘shimcha ma’lumot uchun quyidagi manzilga murojaat qilishingiz mumkin: 100084, O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent sh., Amir Temur shoh ko‘chasi, 101. Telefon: +99878 147-15-27, ichki telefon: 17-70.

Murojaat uchun: Mansurov A.R.

Takliflarni topshirishning oxirgi muddati www.etender.uzex.uz maxsus axborot portalida ko‘rsatilgan.


ENG YAXSHI TAKLIFLARNI TANLASH UCHUN HUJJATLAR

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.03.2024 21:45:31

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish