Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Подробнее
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Mastercard World Elite (USD)

  • Karta haqida
  • Tariflar va shartlar
  • Karta uchun ariza
  • PayPass texnologiyasi yordamida terminallarda tovarlar va xizmatlar uchun kontaktsiz to‘lov
  • Mastercard SecureCode bilan Internetdagi xavfsiz to‘lovlar
  • Butun dunyo bo‘ylab bankomatlardan naqd pul yechish
  • Eksklyuziv takliflar va chegirmalar
  • Konsyerj-servis – butun dunyo bo‘ylab 24/7 rejimida turli turdagi xizmatlarni tashkil etish va olishga ko‘maklashish (restoranlarni, mehmonxonalarni bronlash, aviachiptalarni xarid qilish va boshqalar)
    Konsierge chat-boti 24/7 rejimida ishlaydi (bayram va dam olish kunlarisiz), tanlash uchun 4 messendjer (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook). 
  • Mastercard Airport Experiences (Loungekey) – butun dunyo bo‘ylab 1100+ biznes-zallarga afzalli kirish hamda aeroportlarda joylashgan restoranlar, duty-free va do‘konlar uchun maxsus takliflar va chegirmalar. 
    Ma’lum aeroportda zal va takliflar mavjudligini Loungekey havolasi orqali tekshirish mumkin
    Android / iOS uchun Mastercard Airport Experiences mobil ilovasi
  • Yevropa (Vena, Praga, Budapesht, Buxarest) aeroportlarida Mastercard biznes-zallarida qulaylik bilan sayohat qilish.

Barcha xizmatlarning narxi QQS bilan ko'rsatilgan

Kartani chiqarish (emissiya)

a) O‘zbekiston Respublikasi hududida doimiy yashash joyi yoki ish joyi bo‘lgan rezidentlarga va norezidentlarga

700 000 so‘m

b) Doimiy yashash joyi bo‘lmagan norezidentlarga

2 000 000 so'm

Kamaytirilmaydigan qoldiq va boshlang‘ich badal (karta hisob raqami yopilguncha o‘zgarishsiz qoladi)

50 AQSh dollari

Yillik xizmat ko'rsatish

0

Asosiy yoki qo‘shimcha kartani qayta chiqarilishi (mijozning FISh o‘zgarganda, karta yo‘qotilganda/yaroqsiz holga kelganda, paroli yo‘qotilganda, firibgarlik amalga oshirilganligiga shubha bo‘lganda) hamda karta mijoz tomonidan bankka qaytarilmaganda, jumladan, maxsus karta hisob raqamini yopishga ariza berilganda ham

100 000 so‘m

“O‘zmilliybank» AJ chiqargan karta bo‘yicha boshqa bankning terminallari yoki bankomatlaridan naqd pul olish operatsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov berish*

operatsiya summasidan 1%

“O‘zmilliybank» AJ tomonidan chiqarilgan karta bo‘yicha boshqa bankning infratuzilmasida (terminal/infokiosk/internet va boshqalar) sodir etilgan tovarlar va xizmatlarga naqdsiz pul to‘lash operatsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov berish*

Komissiya undirilmaydi

* Mastercard bank kartalari bo‘yicha karta valyutasi tranzaksiya valyutasidan farq qilganda, 2% miqdordagi summa vaqtinchalik bloklanadi

Kartangizni yo`qotdingiz, yoki amal qilish muddati tugadimi? Yangi karta olish uchun formani to`ldiring.

Pasportning old tomoni va propiska sahifasini skanerdan o`tkazing

Maksimal fayl hajmi 5 Mb

Savollaringiz bo'lsa, yordam xizmatiga murojaat qiling

Korporativ murojaatlar uchun
info@nbu.uz
webmaster@nbu.uz
Jismoniy shaxslar murojaatlari uchun
support@nbu.uz
NBU ijtimoiy tarmoqlarda

Sizning arizangiz muvaffaqiyatli yuborildi.

Karta tayyor bo'lgach, bizning mutaxassisimiz sizga qo'ng'iroq qiladi va bu haqida sizga xabar beradi.

Oxirgi yangilanish sanasi: 04.10.2022 18:12:29

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish