Kuch ishonchda

1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Mastercard Virtual (USD)

  • Karta haqida
  • Tariflar va shartlar
  • Karta uchun ariza

Mastercard Virtual Milliy ilovasida ochiladi (identifikasiyalangan foydalanuvchilar uchun) va internet tarmog‘ida faqat tovar va xizmatlarga to‘lov qilish uchun ishlatiladi, mazkur kartani terminallar va bankomatlarda ishlatib bo‘lmaydi.

Barcha xizmatlarning narxi QQS bilan ko'rsatilgan

Kartani chiqarish

Bepul

O'zgarmaydigan qoldiq va boshlang'ish to'lov

$5

Boshqa bankning infratuzilmasida amalga oshirilgan tovarlar va xizmatlarga naqdsiz to‘lov operatsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov berish

Komissiya undirilmaydi

Kartangizni yo`qotdingiz, yoki amal qilish muddati tugadimi? Yangi karta olish uchun formani to`ldiring.

Pasportning old tomoni va propiska sahifasini skanerdan o`tkazing

Maksimal fayl hajmi 5 Mb

Savollaringiz bo'lsa, yordam xizmatiga murojaat qiling

Korporativ murojaatlar uchun
info@nbu.uz
webmaster@nbu.uz
Jismoniy shaxslar murojaatlari uchun
support@nbu.uz
NBU ijtimoiy tarmoqlarda

Sizning arizangiz muvaffaqiyatli yuborildi.

Karta tayyor bo'lgach, bizning mutaxassisimiz sizga qo'ng'iroq qiladi va bu haqida sizga xabar beradi.

Oxirgi yangilanish sanasi: 06.12.2023 16:03:57

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish