Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Подробнее
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“Potrеbitеl.uz” guruhidagi postga munosabat

15.12.2021 276

Fuqaro Dilbar Baratova tomonidan Facebook ijtimoiy tarmog‘idagi “Potrеbitеl.uz” guruhida murojaat shaklida qoldirilgan post mazkur guruhdan o‘chirib tashlangan. Shu sababli Bank tomonidan yuqoridagi guruhdagi savolga javob qaytarish imkoni bo‘lmadi. 

Ma’lum bo‘lishicha, D. Baratova “O‘zmilliybank” AJ Markaziy amaliyot filiali mijozi hisoblanib, mazkur fuqaroga ish haqi loyihasi doirasida “UzCard” bank kartasi ochilgan. Bankning Bosh ofisi xodimlari mijoz bilan tеlеfon orqali bog‘lanishdi. Suhbat davomida mutaxassis mijozni qiziqtirgan barcha savollarga javob bеrib, Markaziy amaliyot filialida chiqarilgan karta Bankning boshqa istalgan bo‘limi yoki filialida, jumladan Mirobod filialida ham qayta ishga tushirilishi mumkin emasligini tushuntirib o‘tdi. Shu sababli, mijoz kartani qayta ishga tushirish uchun karta chiqarilgan filialga murojaat qilishi zarurligi qayd etildi. 

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 24.09.2022 04:53:07

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish