НБУ в соцсетях:

Milliy bank "Davra suhbati" o‘tkazdi

25.06.2019 808

O'zbekiston Milliy bankida kadrlar zahirasi xodimlari va Bank amaloyotchilar uchun kadrlarni tayyorlash, rag'batlantirish va qo'llab-quvvatlash tizimini takomillashtirishga bag'ishlangan "Davra suhbati" o'tkazildi. 


Tadbir olingan bilim va tajribani mustahkamlash uchun o'quv seminari hamda xalqaro konsultant bilan tajriba almashish, "Bankimiz kеlajagi uchun qayg‘uramiz!" tanlovi g'oliblarini taqdirlash, "Intellektual liga" loyihasi taqdimoti va "Brain Ring" o'yinini tashkil qilishni o`z ichiga oldi. 


"Etakchilik sifati va o'z-o'zini rivojlantirish" seminarining mavzusi bankni qayta tashkil etish jarayonida bevosita ishtirok etayotgan xodimlar orasida "hissiy razvedka", "korporativ madaniyat" va "operatsion boshqaruv" kabi ko'nikmalarni rivojlantirishga qaratilgan edi. Taklif etilgan ma'ruzachi bank Boshqaruvi Raisi maslahatchisi - Chunnibayeva A.T., Bank o'tkazayotgan islohotlarni tushunish masalalariga to'xtaldi va mavjud muammolarni muhokama qilishga barcha ishtirokchilarni jalb etdi. 


"Bankimiz kеlajagi uchun qayg‘uramiz!" tanlovi 2018-yildan boshlab Milliy bank xodimlarining o'rtasida yangi bank xizmatlarini joriy etish, mijozlarga yuqori sifatli va tezkor xizmat ko'rsatish, bank xodimlarini yangi g'oyalar va texnologiyalarni yaratishga da'vat qilish uchun o'tkazildi. G'olib-loyiha - "Virtual karta"ning bank mahsuloti sifatida kiritilgan va bozorda muvaffaqiyatli targ'ib etilmoqda. G'olibga qimmatbaho sovrin topshirildi, qolgan g'oliblarga esdalik sovg'alari topshirildi. 


Intellektual Liga, mashhur Brain Ring o'yinida ishtirok etishni istagan barcha xodimlar uchun tashkil etilgan musobaqadir. O'yinning maqsadi shundaki, tuzilgan jamoalar savolga aniq belgilangan vaqt davomida javob berishadi. O'yin davomida so'ralgan savol banklar, moliya va mantiq bilan bog'liq, bu esa zamonaviy bank xodimining intellektual rivojlanishiga hissa qo'shadi. 


Tadbir oldiga qo'yilgan barcha maqsadlarga erishildi:

- amaliyotchilarning Bankka qiziqishi; 

- turli bo'limlar va filiallarning mutaxassislarining bir-biri bilan muloqot qilish qobiliyati; 

- bankda va undan tashqarida o'z malakasini oshirishni rag'batlantirish; 

- "jamoa" bo'lish orzusi, yuqori maqsadlarni belgilash va ularga erishish uchun birgalikda harakat qilish; 

- O`z Banki uchun foydali va zarur bo`lish!

        

                                                                      

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Biznes-klinika loyihasi: pandemiya va pandemiyadan keyingi davrda biznesni qo‘llab-quvvatlash

05.06.2020

O‘zmilliybank tomonidan navbatdagi “bank xizmatlari markazi” ochildi

05.06.2020

«O’zmilliybank» AJ tanlov e'lon qiladi

04.06.2020

Hurmatli mijozlar!

27.05.2020

So`nggi yangiliklardan xabardor boling

Haftasiga bir martta xabar yuboramiz, va hech qanday spamlarsiz


Oxirgi yangilanish sanasi: 05.06.2020 19:28:54

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2020 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00dan 18:00gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi