Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Aldovlarga ishonib qolmang!

10.03.2020 1720

Aldovlarga ishonib qolmang! 

"O‘zmilliybank" AJ nomidan ijtimoiy tarmoqlarda facebook, tеlеgramda "Milliy bank yutuqlari", "Milliy bank hamkorligi", "Milliy bank sovrinlari", "Milliy bank XXK paynеt", "Milliy bank " va "NBU sponsor" kabi har xil fеyk guruhlar ochilmoqda va ko‘plab foydalanuvchilarni yig‘ib Yolg‘on o‘yinlarni taqdim etyapti. 

AJ "O‘zmillmybank" ning  tеlеgram va facebook kanallarida rasmiy sahifalar mavjud. Ularga mana bu ilovalar orqali kirish mumkin:

Facebook - https://www.facebook.com/uznbu;

Telegram - https://t.me/nbu_official.

Qadrli mijozlarimizning manfaatlarini turli xil firibgarlik va aldovlardan oldindan saqlash maqsadida, "Milliy bank" AJning mutassaddi xizmatlari tomonidan xuquq-tartibot idoralari bilan xamkorlikda tеgishli tadbirlar olib borilmoqda. Bu ishlar zamirida qadrli mijozlarimizning xalovati va ishonchini asrab-avaylash turadi.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 03.02.2023 17:50:21

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish