Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Подробнее
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

2021 yilning mart oyi yakunlariga ko‘ra "O‘zmilliybank" Eko-aksiyasining g‘oliblari aniqlandi

13.04.2021 568

2021 yilning 12 aprel kuni to‘g‘ridan-to‘g‘ri efirda Eko-aksiya ishtirokchilari – 2020 yilning 1-31 mart kunlari 10 AQSh dollaridan boshlab pul o‘tkazmalarini amalga oshirgan “O‘zmilliybank” AJ plastik kartalari egalari o‘rtasida qimmatbaho sovg‘alarning yutuqli o‘yini o‘tkazib, mart oyining g‘oliblari aniqlandi.

G‘oliblarimiz:

1-o‘rin (elеktromopеd) — KARIMOV SARDORBEK;

2-o‘rin (elеktrovеlosipеd) — URALBOEV ASADBEK;

3-o‘rin (Chehov Sport Club'ga abonеmеnt) — LEJNEVA ALEKSANDRA;

4-o‘rin (vеlosipеd) — JURAEV SHOKHRUKH;

5-o‘rin (giroskutеr) —  NAZAROV BAKHTIYOR.

G‘oliblarimizni qutlaymiz!

Eko-aksiyamiz nihoyasiga yetdi. Oldinda bizni Aksiyaning bosh sovrini – ELЕKTROMOBIL yutuqli o‘yini kutmoqda. Buning uchun Visa kartasidan 100 AQSh dollari sarflash zarur.

Barchaga omad tilaymiz!

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.09.2022 11:30:19

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish