Kuch ishonchda

Background
Qo'shimcha to'lovlarsiz qismlarga bo'lib sotib oling
Ustama narxlarsiz, 0 so’m boshlang’ich to’lov, 12 oygacha. O’zbekiston bo’ylab minglab do’konlar.
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

06.05.2022 171

“O‘zbеkiston Rеspublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki” AJ yong'in signalizatsiya tizimlariga, yong'in avtomatika va yong'in haqida ogohlantirish signal qismi, yong'in o'chirish tizimlari Sprinkler, tutunni yo'qotish dampferi, uzluksiz quvvat manbai UPSga texnik va ekspluatatsiya xizmatlarini ko'rsatish bo’yicha eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi.

Eng yaxshi takliflarni tanlash etender.uzex.uz – Maxsus axborot portalida amalga oshiriladi.

Qo‘shimcha ma'lumot uchun quyidagi manzilga murojaat qilish mumkin: 100084, O‘zbekiston Respublikasi, Toshkent sh., Amir Temur shoh ko‘chasi, 101. Telefon: +99878 147-15-27, ichki: 17-70.

Murojaat uchun: Mansurov A.R.

Takliflarni qabul qilishning oxirgi muddati etender.uzex.uz – Maxsus axborot portalida ko‘rsatilgan.

Tanlov hujjatlari

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.03.2024 13:26:15

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish