Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Заявки на получение микрокредитов будут рассмотрены в течение трех дней

11.09.2014 1575

4 сентября Президент Республики Узбекистан подписал Закон «О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Узбекистан». Данным документом, в частности, внесено изменение в Закон «О микрофинансировании».

Согласно поправкам, организация, оказывающая микрофинансовые услуги, после получения заявки обязана в течение 3-х дней рассмотреть ее и принять решение об оказании услуги или о мотивированном отказе. Ранее организации могли рассматривать заявки на получение микрокредитов в течение 10 дней.

Напомним, что в соответствии с Законом «О микрофинансировании» организациями, оказывающими микрофинансовые услуги, являются банки, микрокредитные организации, ломбарды и иные кредитные организации, предоставляющие микрокредит, микрозайм или микролизинг, в сумме, не превышающей размер, установленный законодательством.

 

 

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 03.02.2023 17:50:21

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish