Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

ЦБ Узбекистана и рейтинговое агентство 'Moody's' провели ежегодную конференцию

23.04.2015 1849

Центральным банком Узбекистана совместно с Международным рейтинговым агентством «Moody's» проведена очередная 5-ая ежегодная конференция, посвященная вопросам получения международных рейтингов коммерческими банками страны. В ее работе приняли участие более 300 участников из числа руководителей и ответственных сотрудников коммерческих банков. Отметим, что конференция проводится в рамках исполнения Постановления главы нашего государства от 26 ноября 2010 года «О приоритетных направлениях дальнейшего реформирования и повышения устойчивости финансово-банковской системы республики в 2011-2015 годах и достижения высоких международных рейтинговых показателей».

В ходе конференции были рассмотрены вопросы, связанные с изменениями в экономике еврозоны и их влиянием на страны СНГ, а также был сделан обзор банковских систем стран содружества в условиях турбулентности. Эксперты агентства «Moody's» подробно разъяснили методологию присвоения банкам кредитного рейтинга и поделились мнением о результатах реформ, проводимых в банковском секторе Узбекистана.

Напомним, что в апреле прошлого года агентство «Moody's» в своем отчете «Прогноз развития банковской системы Узбекистана» в пятый раз подтвердило прогноз развития банковской системы, как «стабильный». Факторами, определяющими данный прогноз по Узбекистану, являются: стабильная динамика качества активов, высокие темпы роста экономики, хорошие показатели прибыльности банков, устойчивый уровень ликвидности и эффективность банков. При этом по мнению экпертов агентства «Moody"s» основным фактором, положительного прогноза развития банковской системы Узбекистана является устойчивый экономический рост республики, обеспечивающий благоприятную операционную среду для банков в течение прогнозного периода, составляющего 12-18 месяцев.

Отмечалось, что за последние годы в стране проделана значительная работа по дальнейшему повышению устойчивости финансово-банковской системы. Ее показатели не только отвечают требованиям международных стандартов, но и по ряду нормативов имеют более устойчивые позиции. В результате, на сегодняшний день все коммерческие банки имеют рейтинговые оценки от таких известных международных рейтинговых агентств как «Moody's», «Standard & Poor's» и «Fitch Rating's», которые подтверждают стабильность и устойчивый рост отечественных банков.

В ходе конференции подчеркивалось, что последовательные реформы в банковской системе  и  осуществляемый  Центральным  банком  эффективный  банковский  надзор, включая постоянный мониторинг качества активов, диверсификацию кредитного портфеля, показателей достаточности капитала и ликвидности создают необходимые условия для устойчивого функционирования коммерческих банков Республики Узбекистан. Центральным банком постоянно и своевременно совершенствуется банковский надзор на основе передового международного опыта в соответствии с рекомендациями Международного валютного фонда, Всемирного банка и Базельского комитета по банковскому надзору.

Выводы и рекомендации, выработанные в ходе конференции, призваны способствовать дальнейшему углублению реформирования банковской системы республики, совершенствованию подходов и системы оценки деятельности коммерческих банков на основе стандартов и оценочных показателей ведущих рейтинговых агентств.

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

Borliqni boricha aks ettirgan ijodkor

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

"O‘zmilliybank" AJ Surxondaryo viloyatida prеss-tur tashkil etdi

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 23.04.2024 14:10:48

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish