Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

По статье «По пути развития эффективной банковской системы Узбекистана»

10.12.2015 1246

 

В январском номере французского электронного издания «Les Milieux des Empires» была опубликована статья главного редактора издания Сильви д’Изарн «По пути развития эффективной банковской системы Узбекистана».
В статье отмечается, что только за период с 2009-го по 2010 годы, объем банковских вкладов в Узбекистане увеличился на 53%. Эти весомые показатели были достигнуты благодаря работе 31 коммерческого банка, 810 филиалов, более 4000 отделений и мини-банков, участвующих в повседневной финансовой жизни страны.
Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан (НБУ) был признан наиболее привлекательным с точки зрения депозитов.  В целом, НБУ является лидером в сфере привлечения депозитов физических лиц благодаря созданию благоприятных условий для своих клиентов. 
Также была отмечена деятельность «Халк банка», ставшего лучшим по итогам 2010 года в привлечении вкладов населения в городах и «Микрокредитбанка» - в привлечении  вкладов населения в сельской местности.
Далее в статье отмечается, что НБУ был создан Указом Президента Республики Узбекистан в 1991 году в целях развития внешней торговли, повышения экспортного потенциала страны, привлечения в национальную экономику иностранных инвестиций. НБУ представлен сетью из более чем 90 отделений и филиалов, расположенных по всей территории страны и работающих как с физическими, так и юридическими лицами.
По рейтингу журнала «The Banker», НБУ занимает сегодня престижную позицию в первой тысяче крупнейших банковских институтов мира, а его дочерний банк в Москве - «Азия-Инвест Банк» входит в число 200 крупнейших банков России.
НБУ имеет кредитные линии с АБР и ЕБРР. Внедряет новые услуги с использованием новейших  технологий (е-banking и др.).
В Узбекистане банковские услуги составляют более 70% оборота внешней торговли. В данном контексте заслуживает внимание взгляд на финансовый сектор страны со стороны международных рейтинговых агентств, в частности, Fitch Ratings (США). Важным является наличие в Узбекистане государственной поддержки банковского сектора.
Наряду с НБУ, также стабильно развиваются  такие банки Узбекистана, как «Асака» банк, «Узпромстройбанк», «Агробанк» и другие.
Второй крупный банк страны – «Асака» банк имеет почти 12% активов в банковском секторе. Созданный для удовлетворения потребностей автомобилестроительной промышленности страны, в последствии, он стал важным банковским институтом и для многих других секторов национальной экономики.
«Узпромстройбанк» является четвертым крупнейшим банком страны и его деятельность сосредоточена на секторах тяжелой промышленности (нефть, газ, химическая промышленность и т.д.).
 «Агробанк», деятельность которого сосредоточена на сельскохозяйственном секторе (в частности,  производство хлопка и зерновых культур), занимает восьмое место в Узбекистане. Благодаря усилиям данного банка, развиваются микрофинансовые услуги в сельской местности и в сфере малого бизнеса.
Важное значение, придаваемое в Узбекистане развитию банковского сектора, является ключевым фактором в привлечении иностранных инвестиций.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“Turk dunyosi rassomlari uchrashuvi” xalqaro ko‘rgazmasi ish boshladi

Ishbilarmonlik markazi – aholi xizmatida

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: xonatlas milliyligimiz timsoli

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 20.04.2024 15:37:32

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish