Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Объявлен открытый конкурс на приобретение клиентских, торговых и служебных микропроцессорных пластиковых карточек

30.03.2012 1073

НАЦИОНАЛЬНЫЙ БАНК ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН

 

объявляет о проведении открытого конкурса по приобретению клиентских, торговых и служебных микропроцессорных пластиковых карточек, предназначенных для использования в системе безналичных розничных расчетов DUET

 

Заинтересованных поставщиков пластиковых карточек просим подать заявки на участие в конкурсе до 17:00 16 апреля 2012 года по адресу:

 

Узбекистан, 100084, г.Ташкент, проспект Амира Темура, 101,

Национальный банк внешнеэкономической

деятельности Республики Узбекистан,

Департамент денежного обращения.

Контактные телефоны: 235-56-09, 234-02-61, Факс: 235-09-22

Контактные лица – Искандаров Самандар Искандар угли, Максимов Алексей Юрьевич

е-mail: siskandarov@central.nbu.com или amaksimov@central.nbu.com.

 

 

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 01.06.2023 14:35:47

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish