Kuch ishonchda

Background
Qo'shimcha to'lovlarsiz qismlarga bo'lib sotib oling
Ustama narxlarsiz, 0 so’m boshlang’ich to’lov, 12 oygacha. O’zbekiston bo’ylab minglab do’konlar.
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Мошенничество через международные пластиковые карты

07.10.2020 2477

Как это работает и как себя от этого обезопасить.

Существует множество методов мошенничества по пластиковым картам. Узнацбанком выяилено, что в течение последнего времени в социальных сетях участилась мошенническая схема, о которой мы решили предупредить, и тем самым предостеречь держателей международных карт.

Проводится так называемый опрос в виде тестирования на финансовую грамотность. В ходе теста потенциальная жертва вводит свои контактные данные, такие как электронная почта или номер телефона, куда будет отправлен результат тестирования. Далее после получения контактных данных и проведения тестирования злоумышленники выходят на связь с потенциальной жертвой и предлагают воспользоваться услугой сайта с торговой платформой. Уверяют клиента, что данный сайт поможет увеличить доход при минимальной инвестиции и одаривают бонусами. После того, как жертва попадается на крючок мошенников, они начинают с малого - инвестиции в размере 100 Долл. США, и возвращают ее в ходе якобы успешных вложений в размере 150-200 Долл. США. Тем самым входят в доверие жертвы.

Потом начинают предлагать еще бонусы, но за большие инвестиции, и многие по своей наивности доверяют брокерам крупные суммы в размере от 500-3000 Долл. США. После таких серий инвестиций они показывают, что позиция взлетает вверх и надо еще больше вкладываться. Уговаривают вложить еще большую сумму, но потом позиция резко падает, и жертва начинает паниковать, стараясь снять средства со счета. Однако после того как позиция открыта, нельзя выводить средства согласно публичной оферте сайта.

Вот по такой схеме злоумышленники могут заполучить средства неосторожных держателей карт и охотников за легкими деньгами, которые легко доверяют людям, обещающим легкий и быстрый доход.

Держателям карт необходимо помнить, если они ввязываются в подобные инвестиционные дела, то для начала нужно ознакомиться с условиями сайта, в который они хотят вкладываться, найти и просмотреть отзывы других пользователей сайта в интернете. Плюс у каждого подобного сайта должна быть своя лицензия на проведения такого рода финансовых операций. Необходимо проверить ее достоверность, просто узнав кто ее выдал и посмотрев серийный номер лицензии. Сделать это можно через сайт регулятора, который ее выдал. Например, в самой техподдержке регулятора выдавшего лицензию брокеру можно проверить срок годности лицензии и ее достоверность.

Если же держатель карты стал жертвой таких мошенников, главное помнить, что нужно максимально собрать все доказательства, такие как переписка с брокером, его имя и фамилия, все документы, которые подписывались клиентом, и данные сайта и ее публичной оферты. Все эти документы надо предоставить в банк, выдавший карту, обратиться по номеру на обороте карты. Но не всегда можно вернуть украденные средства по простой юридической причине - потенциальная жертва уже согласилась с условиями сайта, принимая публичную оферту сайта. Необходимо помнить, что публичная оферта сайта - это все равно, что договор, и имеет юридическую силу.

Узнацбанк предупреждает, будьте осторожны! И, когда захотите получить легкие и быстрые деньги, вспомните об этой статье!

3
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“Turk dunyosi rassomlari uchrashuvi” xalqaro ko‘rgazmasi ish boshladi

Ishbilarmonlik markazi – aholi xizmatida

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: xonatlas milliyligimiz timsoli

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 19.04.2024 23:14:24

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish