Kuch ishonchda

НБУ в соцсетях:

Mijozlarimiz diqqatiga

01.04.2020 948

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 23 martdagi “Koronavirus infeksiyasi tarqalishiga qarshi qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi 176-sonli qarori talablariga rioya qilinishini ta'minlash hamda masofadan turib xizmat ko‘rsatishni tashkil qilish maqsadida bank iste'molchilari murojaatlarini elektron ko‘rinishda support@nbu.uz pochta xizmati va Aloqa markazining (78) 148 00 10 telefon raqamiga qo`shimcha ravishda quyidagi vaqtinchalik raqamlar orqali ham qabul qilinishini ma'lum qilamiz.

Aloqa markazining qo`shimcha telefon raqamlari:

Yuzaga kelgan noqulayliklar uchun uzr so‘raymiz.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ texnik xizmat ko‘rsatish bo`yicha tanlov e'lon qiladi

04.08.2020

Avgust oyining birinchi yakshanbasi temir yo‘l xodimlari kuni

02.08.2020

“Milliy bank” AJ 3DS2 to‘lov tizimlari uchun yangi xavfsizlik protokoliga o‘tdi.

30.07.2020

Anorchilikni rivojlantirish bo’yicha tadbirkorlik subyektlari uchun qo’llanma

24.07.2020

So`nggi yangiliklardan xabardor boling

Haftasiga bir martta xabar yuboramiz, va hech qanday spamlarsiz

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00dan 18:00gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.