Kuch ishonchda

Sberbankdan o‘tkazmalar

"O'zmilliybank" ning eng foydali kursi bo‘yicha!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

31.08.2021 95

“O‘zmilliybank” AJ Aktivlar va passivlarni boshqarish Qo‘mitasining 2021 yil avgustdagi 128-sonli Bayoniga ko‘ra, Bankning jismoniy va yuridik shaxslarga xizmat ko‘rsatish tariflarining qo‘yidagi bandlariga o‘zgartirishlar kiritildi:

I. Yuridik shaxslarga va yakka tartibdagi tadbirkorlarga xizmat ko‘rsatish tariflari:

1. Mijozlarga plastik kartalar bo‘yicha qo‘rsatiladigan xizmatlar.


II. Jismniy shaxslarga xizmat ko‘rsatish tariflari:

1. Bank hisob raqamlarini, omonat hisob raqamlarini va ochish va yuritish;

2. Shaxysiy chеklarga xizmat ko‘rsatish.

Ushbu o‘zgartirishlar 2021 yilning 31 avgustidan kuchga kiradi.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ ko‘magida korxonaning eksport hajmi ortmoqda

22.10.2021

“BEREJLIVOST'” XIChK ning telegram ijtimoiy tarmog‘idagi murojaati bo‘yicha qoldirgan postiga...

12.10.2021

“HUMANUZ” yangiliklar portalida e’lon qilingan “O‘zmilliybank” AJ ning aksariyat filiallari oliy...

06.10.2021

“O‘zmilliybank” AJ “Bankir kundaligi” tеlеgram kanaliga Samarqand viloyatidan tushgan murojaat...

06.10.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 22.10.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish