Kuch ishonchda

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli AJ "O`zmilliybank" mijozlar!

23.11.2021 84

Sizga shuni ma’lum qilamizki, “O‘zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy aloqalar milliy banki” AJda talab qilib olish hisobvarag‘i yoki bank kartasi ochilgandan so‘ng shaxsini tasdiqlovchi yangi hujjatlar (biometrik pasport, ID-karta) olgan va shu kungacha bankka tegishli o‘zgartirishlar amalga oshirish uchum murojaat qilmagan mijozlar, 2021 yilning 30 noyabrgacha identifikatsiya qilish jarayonini o‘tkazish uchun bankning eng yaqin filialiga yangi hujjat bilan murojaat qilishlari kerak.

Qo`shimcha ravishda yana shuni ma’lum qilamizki, joriy yilning 30 noyabridan keyin belgilangan identifikatsiya qilish tartib-qoidasidan o‘tmagan mijozlarning hisob raqamlari va bank kartalari tranzaksiyalari cheklanishini ma’lum qilamiz.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

Firibgarlik. Ogoh bo‘ling.

25.11.2021

“O‘zmilliybank” AJ Bеkobod filiali yangi binoda ish boshladi

25.11.2021

"O`zmilliybank" AJdan “30 yil birgamiz” aksiyasi sovrinlarining ikkinchi o‘yini...

23.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 29.11.2021 17:57:28

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish