Kuch ishonchda

Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Для банков Узбекистана меняются правила раскрытия информации

17.09.2012 2242

UzReport 06.09.2012

      C 6 сентября текущего года вступает в силу постановление правления Центрального банка Узбекистана о признании утратившим силу постановления 'Об утверждении положения о раскрытия информации банками - участниками финансовых рынков'.

     Настоящее постановление согласовано с Центром по координации и контролю за функционированием рынка ценных бумаг при Госкомимуществе Республики Узбекистан, отмечено в документе.

     Ранее сообщалось о вступлении в Узбекистане с 10 августа 2012 года в силу новых правил предоставления и публикации информации участниками рынка ценных бумаг в рамках приказа генерального директора Центра по координации и контролю за функционированием рынка ценных бумаг.

     Согласно новым правилам, акционерные общества обязаны размещать информацию на сайте уполномоченного государственного органа по регулированию рынка ценных бумаг, а также раскрывать информацию путем опубликования в средствах массовой информации.

     Эти меры приняты в соответствии с Указом главы государства от 18 июля текущего года 'О мерах по дальнейшему кардинальному улучшению деловой среды и предоставлению большей свободы предпринимательству' и направлены на дальнейшее улучшение условий для предпринимательской деятельности путем обеспечения большей прозрачности и доступности информации об эмитенте и рынке ценных бумаг.

     В свете постановления главы государства от 6 апреля 2010 года 'О мерах по дальнейшему повышению финансовой устойчивости и усилению инвестиционной активности банковской системы' акционерным банкам Узбекистана - активным участникам фондового рынка рекомендовано увеличивать в 2010-2012 годах уровень капитализации не менее чем на 20% ежегодно за счет увеличения уставных капиталов, выпуска и размещения акций на фондовых рынках.

     Напомним, что существенными фактами для акционерно-коммерческих банков – участников рынка ценных бумаг признаются:

     - реорганизация банка, его дочерних и зависимых предприятий, организаций, прекращение деятельности банка либо введение запрета на осуществление операций с ценными бумагами;

     - факты, повлекшие разовое увеличение или уменьшение стоимости активов банка более чем на 10 процентов;

     - факты, повлекшие разовое увеличение чистой прибыли или чистых убытков банка более чем на 10 процентов;

     - факты разовых сделок банка, размер которых либо стоимость имущества по которым составляет более чем 10 процентов от активов банка по состоянию на дату сделки; - начисление и (или) выплата доходов по ценным бумагам банка;

     - появление в реестре банка лица, владеющего 35 и более процентами ценных бумаг банка любого отдельного вида;

     - дата закрытия реестра;

     - сроки наступления исполнения обязательств банка перед владельцами ценных бумаг;

     - изменения в персональном составе должностных лиц;

     - арест счетов банка;

     - начало действий по опеке банка (осуществлению комплекса мер, направленных на оздоровление финансового состояния банка);

     - уничтожение не менее 10 процентов имущества банка вследствие чрезвычайных обстоятельств;

     - предъявление иска к банку в размере, превышающем 10 процентов имущества банка;

     - получение кредита или эмиссии ценных бумаг в размере, превышающем 50 процентов уставного фонда или суммы стоимости основных и оборотных средств банка; изменение прав на ценные бумаги.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 19.04.2024 12:11:27

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish