Kuch ishonchda

Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Активы небанковских кредитных организаций достигли 123,7 млрд. сумов

27.05.2016 1681

Активы небанковских кредитных организаций достигли 123,7 млрд. сумов

UzReport.uz

  По данным Центрального банка Узбекистана, на 1 апреля 2016 года во всех регионах республики осуществляли деятельность 28 микрокредитных организаций и 45 ломбардов.

  Суммарные активы небанковских кредитных организаций (НКО) составили более 123,7 млрд. сумов, что на 46% больше чем показатели аналогичного периода прошлого года.

  Остаток кредитного портфеля небанковских кредитных организаций увеличился за год на 50% и превысил 109,2 млрд сумов. А их совокупный капитал вырос на 41% и достиг 90,5 млрд. сумов.

  Отметим, что небанковские кредитные организации не вправе принимать вклады (депозиты) и оказывают микрофинансовые услуги преимущественно за счет собственных средств.

UzReport.uz

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 03.02.2023 17:50:21

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish