Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Подробнее
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“Oltin aksiya”ning noyabr oyi g‘oliblariga sovg‘alar topshirildi

30.12.2021 322

2021 yil 9 dekabr kuni jonli efirda “Oltin aksiya” ishtirokchilari 2021 yil 1 noyabrdan 30 noyabrgacha bo‘lgan vaqt oralig`ida 15 AQSh dollari miqdorida (savdo va xizmat koʻrsatish korxonalari terminallarida yoki Internet tarmogʻida tovar/xizmatlar uchun toʻlov) tranzaksiyalarni amalga oshirgan “O`zmilliybank” AJ xalqaro Mastercard to‘lov kartalari egalari o‘rtasida noyabr oyi uchun qimmatbaho sovg‘alar o‘yini bo‘lib o‘tdi.

O'yin g'oliblari va qimmatbaho sovg'alar egalari:

1-o‘rin – MUXIDDINOVA MAXLIYO (FONON brendidan tilla taqinchoqlar xarid qilish uchun 15 000 000 so‘mlik sovg‘a sertifikati);

2-o‘rin – KUCHAROV O‘KTAM (FONON brendidan tilla taqinchoqlar sotib olish uchun 10 000 000 so‘mlik sovg‘a sertifikati);

3-o‘rin – AZIZOV RUSLAN (FONON brendidan 5 000 000 so‘mlik tilla taqinchoqlar sotib olish uchun sovg‘a sertifikati).

Sеrtifikatlar o‘z egalariga topshirildi.



3
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 05.10.2022 13:32:08

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish