The power of trust

Background
Milliy Deposits
Explore more profitable deposits!
More details
Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Всем печатным и электронным средствам массовой информации!

21.06.2015 2271

Всем печатным и электронным средствам массовой информации

 

Согласно Постановлению Президента Республики Узбекистан от 23 ноября 2006 года №243 «О совершенствовании порядка аккредитации представителей средств массовой информации Республики Узбекистан при органах государственной власти», а также в целях обеспечения своевременного и объективного освещения деятельности Национального банка внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан и                 в связи с началом аккредитации корриспондентов национальных печатных и электронных средств массовой информации, прошу Вас в срок до                   29 июня текущего года предоставить соответствующим образом оформленную заявку аккредитируемого кандидата Отделу общественной связи Аппарата Головного офиса Национального банка.

 

Контактное лицо – Шаикрамова Юлдуз Баходировна.

Тел.: 234-45-36  

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/28/2024 04:22:52 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz