The power of trust

Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Воспользуйтесь услугами и совершайте платежи на дому!

25.03.2020 2667

На сегодняшний день посредством интернет-банкинга IBank для юридических лиц и мобильного приложения «Milliy» для физических лиц имеется возможность удаленно пользоваться банковскими услугами.
В связи с этим, АО «Узнацбанк» предлагает свои дистанционные услуги. Это очень легко и просто. С помощью мобильного приложения «Milliy» вы можете совершать множество банковских операций, не выходя из дома: 
- Возможность перевести деньги на любую карту любого банка с комиссией 0,5%;
- Блокировка и разблокировка карт UzCard. Разблокировка карт  Humo и международные карт VISA;
- Дистанционное погашение кредитов полученных в АО "Узнацбанк";
- Онлайн конвертация;
- Онлайн депозиты;
- Оплата коммунальных и другие услуг, в том числе возможность оплаты штрафов.
Для получения дополнительной информации обращайтесь по телефону: 
(+99878) 148-00-10.

1
1



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/28/2024 04:39:33 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz