The power of trust

Background
Visa Direct
Easy and quick transfers!
More details
Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Узнацбанк предлагает услуги денежных переводов QIWI

05.12.2017 5861

Денежные переводы QIWI осуществляются с территории Российской Федерации в адрес жителей Республики Узбекистан посредством пластиковых карт UzCard, открытых в любом отделении/филиале Национального банка Узбекистана. Для осуществления денежного перевода отправителю нужно только знать 16-значный номер пластиковой карточки получателя. При этом получателю денежного перевода необходимо единожды открыть на свою сумовую карточку валютный счет. Отправленные российские рубли поступают на карточку получателя, автоматически конвертируясь в доллары США. Выплата денежного перевода осуществляется в наличной форме    без ограничений. Комиссия за денежный перевод составляет 0%. Комиссия за снятие средств с пластиковой карточки также 0%.   Система денежных переводов QIWI работает 24 часа в сутки!

Дополнительную информацию можно получить в любом отделении/филиале Узнацбанка или по телефону (0371) 148-00-10.

4
2



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/29/2024 07:31:11 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz