The power of trust

Background
Milliy Deposits
Explore more profitable deposits!
More details
Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

НБУ ВЭД РУз объявляет о проведении открытого тендера

17.06.2015 2147

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан объявляет о проведении открытого тендера на поставку мобильных терминалов вместе с программным обеспечением и ПИН-клавиатурами для обслуживания держателей международных пластиковых карточек.

 

Заинтересованных поставщиков оборудования просим подать заявки на участие в тендере до 17.00 часов 2 июля 2015 года по адресу:

 

Республика Узбекистан, 100084, г. Ташкент, проспект Амира Темура, 101.

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан.
Департамент  денежного обращения.


Тел.: 234-02-61, 238-56-66  факс: 235-09-22

е-mail: HHalikova@central.nbu.com


Получить форму заявки и ознакомиться с условиями тендера можно также по вышеуказанному адресу.


Контактные лица – Халикова Хуршида Талатовна, Нам Евгений Платонович.»

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/29/2024 12:04:18 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz