The power of trust

Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Background
Solfy Installment Card
Shopping with interest-free installments
More details
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Мобильное приложение «MILLIY» от Узнацбанка!

21.02.2018 13814

С помощью мобильного приложения «MILLIY» физические лица могут воспользоваться следующими услугами: - переводы с карты на карту (комиссия 0,5%); - экспресс переводы; - погашение кредитов Узнацбанка (0.5 %); - мониторинг платежей и получение баланса по международным карточкам «VISA» Узнацбанка; - информация по своим депозитным счетам; - блокировка и разблокировка пластиковых карточек “UzCard” ва “VISA”; - проведения оплаты за мобильный связь, телефонию, интернет провайдеры, коммунальные услуги, интернет ресурсы, оплаты в бюджет, телевидение; - “онлайн” вклады.

Скачайте мобильное приложение «MILLIY» в Google Play и App Store!

Для подключения услуг мобильного приложения Ваша карта должна быть подключена к услуге SMS-информирования.

Для получения доступа к своим банковским счетам Вам необходимо обратится в ближайщий филиал или отделение Узнацбанка.

Дополнительная информация по телефону: (0371) 148-00-10

www.nbu.uz

6
7



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/03/2023 05:50:21 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2023 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Feedback

Contacts

Opening hours of electronic applications
from 09:00 till 18:00 from Monday to Friday

101 Amir Temur Avenue, Tashkent 100084, Uzbekistan

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz